Zdrowe i kolorowe życie dziewczyny informatyka

 

Posty z miesiąca Marzec, 2014

NIEDZIELA, 30.03

Strzał w 10! – moje plany biegowe

planybiegowe

Stawianie sobie małych celów do zrealizowania to jeden sposobów na udowodnienie sobie swojej siły i determinacji. W ten sposób pokazujemy sobie, że możemy więcej, dalej, mocniej… I tak też mi do głowy przyszedł pewien plan, który od jutra wcielam intensywnie w życie, żeby udowodnić sobie, że mogę więcej niż mi się wydaje! Tak więc dziś króciutko o moich planach na najbliższe 2 miesiące a co za tym idzie – również o planach treningowych na najbliższy czas.

CZWARTEK, 27.03

Coś z niczego – frittata z warzywami

fritta z warzywami i miesem3

Kilka jajek, trochę sera, pół pomidora wczorajszej kolacji, kawałek brokuła z przedwczorajszej zupy, jakieś samotne 2 paróweczki z szynki… Tak ostatnio wyglądała moja lodówka, gdy chciałam przygotować śniadanie ukochanemu. Ktoś mógłby pomyśleć i co tu z tego zrobić na śniadanie, żeby było pysznie i pożywnie?! jednak ja miałam już konkretny pomysł. Frittata – idealny sposób na to jak w fajny sposób ‘zutylizować’ to, co mamy w lodówce tworząc jednocześnie ładnie wyglądającą i aromatyczną potrawę.

PONIEDZIAłEK, 24.03

Pod lupą: Fruktajl (Tymbark)

fruktajl-tymbark

Niedawno w sklepach pojawiła się nowość od Tymbarka – Fruktajl. Nie ukrywam, że byłam go bardzo ciekawa. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koktajle a w szczególności te z truskawkami, dlatego gdy tylko pojawił się u mnie w domu szybko sięgnęłam po jedną z małych buteleczek. Zanim jednak ją odkręciłam i spróbowałam napoju – standardowo szybko przejrzałam skład.

Jesteście ciekawi co tam znalazłam? Zapraszam do przeczytania posta :)

NIEDZIELA, 23.03

Kettlebell – podstawowe ćwiczenia

kettlebell-podstawowe cwiczenia

Kupiony zupełnie niedawno kettlebell stał się – ze względu na jego wszechstronność – moim ulubionym sprzętem treningowym. Dziś postanowiłam przedstawić Wam kilka podstawowych ćwiczeń z jego użyciem.

Ćwiczeń jest oczywiście znacznie więcej, ale wybrałam te, które nie tylko pojawiają się najczęściej w dostępnych w Internecie treningach z kettlem ale dodatkowo są to też moje ulubione ćwiczenia podstawowe, które angażują do pracy jednocześnie wiele grup mięśni.

PIĄTEK, 21.03

Wiosenna pasta twarogowa do chleba

pasta twarogowa rzodkiewka-szczypiorek (4)

Twarożek z rzodkiewką i szczypiorkiem – klasyk wśród śniadań i kolacji. Przygotowuje się go szybko, jest sycący i lekki. Chyba nie ma domu, w którym nie pojawia się raz na jakiś czas na stole. Ostatnio zrobiłam go jednak nieco inaczej – w formie gładkiej pasty na kanapkę i ta forma znacznie bardziej mi odpowiada. Rzodkiewka nie chrupie mi w zębach a zblendowany szczypiorek dodaje niezwykle wyrazistego aromatu. Do tego świeże, ciemne pieczywo i pyszne, wiosenne kanapki mamy gotowe w kilka minut.

CZWARTEK, 20.03

ZWOW #10 (kettlebell i skakanka)

zuzka-zwow10-miniaturka

Podczas porannego krzątania się po domu z utęsknienie zerkałam na stojący na mój kettlebell. Ta nieszczęsna, wychodząca ósemka uniemożliwia mi obecnie wykonywanie wszelkich ćwiczeń. Niedługo zacznę chodzić po ścianach…

Mogę za to do woli pisać o wszelkich – wykonanych przeze mnie wcześniej – treningach dlatego dziś krótki post o ostatnim wykonanym przeze mnie ZWOWie z wykorzystaniem kettla.

PONIEDZIAłEK, 17.03

Podsumowanie kuracji preparatem Drenafast

drenafast (4)

O tym, że przez 20 dni będę testować produkty Drenafast – napój i żel do smarowania – pisałam Wam już jakiś czas temu. Wreszcie (choć trochę z opóźnieniem, za które przepraszam) przyszła pora na moją opinię na temat produktów i na spostrzeżenia dotyczące całej kuracji.

Będzie krótko i na temat – o tym czego się spodziewałam a jak w rzeczywistości zadziałała (lub nie) ta dość krótka kuracja. Jesteście ciekawe? To zapraszam do przeczytania posta :)

WTOREK, 11.03

Migawki ostatnich dni: kobieco i słodko

migawki ostaytnich dni-dzien kobiet

Dzień Kobiet to może nie jest jakieś wielkie święto, ale na pewno jest to miła okazja do otrzymania jakiegoś drobiazgu od ukochanego czy wyjścia na kolację lub spacer. My wybraliśmy sushi w jednej z małych, wrocławskich knajpek. A wieczorem wino i pełen relaks w domowym zaciszu.

Poza tym odwiedziliśmy też moich Dziadków wraz ze Shrekiem :D Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat – zapraszam na migawki ostatniego miesiąca.

PONIEDZIAłEK, 10.03

Nie rezygnuj, zamieniaj! Kilka rad dla osób chcących przejść na dietę

nie rezygnuj zamieniaj

Wielu osobom ogólnie pojęta ‘dieta’ (w kontekście zamiaru schudnięcia) i zdrowe odżywianie kojarzą się dość negatywnie. Wielu ludzi myśli, że żeby schudnąć trzeba nagle zrezygnować ze wszystkiego i zacząć jeść same zieleniny i tektury. A przecież zdrowe jedzenie jest pyszne, a do tego kolorowe i niezwykle aromatyczne! Dziś jedynie poruszam temat zmiany nawyków żywieniowych. Na pewno pojawi się więcej szczegółowych wpisów na ten temat.

PIĄTEK, 07.03

Zanim zaczniesz – rozgrzewka!

warm-up

Rozgrzewka to niezwykle ważny element codziennego treningu. Niestety przez wiele osób jest pomijana jako zbędna, mało istotna i niepotrzebne część treningu. Tymczasem porządna rozgrzewka – jak sama nazwa wskazuje – pomaga nam rozgrzać zimne mięśnie, przygotowując je do dalszych, intensywnych ćwiczeń. Dodatkowo pobudza prace układu krążeniowego, dzięki czemu zwiększa ukrwienie organizmu (a co za tym idzie – mięśni) i zapobiega poważniejszym kontuzjom.